logo a vizuální styl značky výrobku

Pro společnost Techsport s.r.o. jsem navrhl v roce 2010 logo a vizuální styl značky k jejímu novému výrobku. Společnost mě oslovila, abych vymyslel název jejich nového výrobku určeného pro ochranu věcí v automobilu. Mobilní trezor potřeboval silný název a nějaký jasně viditelný symbol, podle kterého by byl snadno zapamatovatelný. Značku výrobku jsem nazval MAN-LOCK, složením dvou slov, hrdiny a zámku. Jako hlavním hrdinou se stala postavička MAN-LOCK®, která chrání věci na cestách v automobilu. Figurky byly vytvořeny také v reálné velikosti lidské postavy a byly umístěny v autosalonech po celé České republice. Ke značce byly vytvořeny prezentační nákupní webové stránky, letáčky, makety a jiné propagační materiály.

značka výrobku MAN-LOCKznačka výrobku MAN-LOCK a vizuální identitaznačka výrobku MAN-LOCK - logowebová prezentace značky výrobku MAN-LOCKznačka výrobku MAN-LOCK a vizuální identita - polep vozidla

Rok – 2010

Média – Logopond.com | Thelogomix.com | Logottica.com | Logorevue.sk | Logo Graphic Design

Odkaz článku na Facebook Odkaz článku na Google+ Odkaz článku na Pinterest Odkaz článku na Twitter