design značky a design obalů nutriční stravy

DIY soylent je česká verze práškové stravy, která obsahuje všechny potřebné nutriční hodnoty pro průměrného dospělého jedince, které vyplývají z dlouhodobého testování certifikovaných laboratoří a institutů po celém světě.

Design značky DIY soylent vychází z ručně psaného písma, je to volný styl, který ukazuje otevřenost, na nic si nehraje, jednoduché vyobrazení nápisu DIY soylent s důrazem na osobní přístup k zákazníkovi.
ctverec

Základní nosnou myšlenkou celého vizuálního konceptu jsou geometrické prvky. Jde o spojení myšlenky hladiny namíchaného koktejlu, kterou znázorňují různé geometrické čárky, tedy hladiny nápoje. Na každé hladině je pak graficky jednoduchou kresbou vyobrazeno, o jakou příchuť se jedná. Celkové vyobrazení pak dává logický smysl, kdy na žluté hladině plave banán, na červené jahoda apod.

Tyto geometrické, částečně abstraktní obrazy jsou uměleckými díly, obrazy na stěnu v galeriích, které zdobí každý sáček s práškem. Zákazník si tak kupuje nejenom hodnotu jídla, ale také umělecké dílo ... celková koncepce je postavena tak, aby tyto vizuální obrazy bylo možné aplikovat na další výrobky, shakery, hrníčky, vitríny, prodejny nebo polepy vozidel. Hravý styl a jednoduché vyjádření, obal funguje perfektně.
ctverec

Ovoce, banán, jahoda, čokoláda ... obrazy ve kterých plave ovoce jako příchuť na hladině nápoje, vizuální obrazy, které se krásně vyjímají, sáčky vypadají v interiéru jako malá umělecká díla.
ctverec

Obalem mírně vybočujícím z řady je univerzální obal bez příchutě, který vychází z myšlenky hladiny koktejlu, který mícháme ... mícháním prášku vzniká vír, který tvoří jakousi spirálu uvnitř kelímku, slámka jen doplňuje ideu a říká, že jde o nápoj ...

Každá zadní strana sáčků obsahuje všechny důležité informace o nápoji, složení nebo nutriční hodnoty uspořádané v přehledné tabulce. Nápoj, jak má být ...
ctverec

Rok – 2016

Odkaz článku na Facebook Odkaz článku na Google+ Odkaz článku na Pinterest Odkaz článku na Twitter